نشست مهدوی 'نیمه پنهان آسیب‌های اجتماعی در حوزه خانواده'

هفتاد و نهمین نشست از سلسله نشست های فرهنگ مهدوی موسسه موعود با محور 'نیمه پنهان آسیب‌های اجتماعی در حوزه خانواده' پنج شنبه ۲۴ بهمن برگزار می شود.

هفتاد و نهمین نشست از سلسله نشست های فرهنگ مهدوی موسسه موعود با محور 'نیمه پنهان آسیب‌های اجتماعی در حوزه خانواده' پنج شنبه ۲۴ بهمن برگزار می شود.

متن خبر

به گزارش خبرنگار حوزه مهدویت خبرگزاری شبستان: هفتاد و نهمین نشست موسسه فرهنگی موعود عصر از سلسله نشست های فرهنگ مهدوی با موضوع "نیمه پنهان آسیب‌های اجتماعی در حوزه خانواده" کندوکاوی در پیامدهای مستهجن‌پردازی و هرزه نگاری با رویکرد به آسیب‌های خانوادگی برگزار می شود.این نشست در میزگردی باحضور دکتر کاظم فروتن، آسیب شناس اجتماعی؛ حجت‌الاسلام دکتر عبّاس‌علی پسندیده، محقّق و نویسنده و استاد اسماعیل شفیعی سروستانی مدیرمسئول مؤسّسه موعود و سردبیر مجله موعود برگزار می شود. این نشست در ادامه میزگرد قبلی موسسه موعود برگزار می شود و حضور برای علاقمندان آزاد است. نشست های موسسه موعود عصر که عمری بیش از 15 سال دارد، پنج شنبه آخر هر ماه در سالن همایش های کانون پرورش فکر کودکان و نوجوانان، واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می شود و شرکت در آن برای عموم آزاد است.شایان ذکر است، هفتاد و نهمین نشست فرهنگ مهدوی با موضوع با موضوع "نیمه پنهان آسیب‌های اجتماعی در حوزه خانواده" کندوکاوی در پیامدهای مستهجن‌پردازی و هرزه نگاری با رویکرد به آسیب‌های خانوادگی پنج شنبه، 24 بهمن از ساعت 14 و 30 دقیقه میزبان علاقمندان به مباحث فرهنگی و مهدوی است.

برچسب‌ها

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 21:26
کد خبر: 8485

https://tavoosebehesht.ir/node/8485

افزودن دیدگاه جدید