نشست های هفتگی، با محوریت مسائل و مشکلات نسل جوان

کارگاه آموزشی هم اندیشی دغدغه‌ خانواده_انتظارات فرزندان به همت معاونت خواهران کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) عباس آباد آران و بیدگل برگزار شد. 
متن خبر

به گزارش خبرنگار طاووس بهشت؛  کارگاه آموزشی هم اندیشی دغدغه‌ خانواده_انتظارات فرزندان به همت معاونت خواهران کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) عباس آباد آران و بیدگل در سالن اجتماعات کانون برگزار شد. 

 این کارگاه که با هدف ارتقای سطح آگاهی والدین در زمینه تعامل موثر با فرزندان و ایجاد محیطی صمیمی و سالم در خانواده برگزار شد، با استقبال خوب بانوان کانون همراه بود.

 در این نشست تخصصی، سمیه رجب‌ زاده"کارشناس امور دینی" به سوالات شرکت‌ کنندگان در زمینه‌ ارتباط مؤثر والدین و فرزندان و دغدغه های خانواده ها در دنیای امروز، تعیین حدود و مرزهای مشخص در خانواده، انتظارات معقول از فرزندان در سنین مختلف و راهکارهای موثر برای حل تعارضات خانوادگی پاسخ داد.

 وی با ارائه مثال‌های عملی و کاربردی، به شرکت‌ کنندگان کمک نمود تا درک عمیق‌ تری از چالش‌های موجود در روابط خانوادگی پیدا کرده و راهکارهای عملی برای بهبود این روابط را بیاموزند. 

همچنین، در این نشست بر اهمیت ایجاد فضای گفت‌ و گو و شنیدن فعالانه نظرات فرزندان تاکید شد.

 

برگزاری این کارگاه آموزشی از سوی کانون فرهنگی امام زمان(عج) گامی در جهت تقویت بنیان خانواده و ارتقای سطح آگاهی جامعه در زمینه مسائل خانواده محسوب می‌شود.

نشست های هم اندیشی، با محوریت مسائل و مشکلات نسل جوان به صورت هفتگی در سالن اجتماعات کانون فرهنگی- هنری امام زمان(عج) عباس آباد برگزار می شود.

 

خبرنگار: منیره ملکیان

نشست های هفتگی، با محوریت مسائل و مشکلات نسل جوان

انتهای پیام/محدثه سادات شمسی، محمدرضا رحمتی آرانی

تاریخ آخرین تغییر
سه شنبه, مهر 24, 1403 - 14:37
کد خبر: 10112

https://tavoosebehesht.ir/node/10112

افزودن دیدگاه جدید