پیام تبریک فرماندهی گروه 840 موشکی شهید کبریایی ارتش به مناسبت روز خبرنگار

سرهنگ شکراله نصیری، فرماندهی گروه 840 موشکی شهید کبریایی نزاجا با صدور پیامی، فرارسیدن 17 مردادماه، روز خبرنگار را به‌ تمامی اصحاب رسانه شهرستان آران‌وبیدگل تبریک گفت.

سرهنگ شکراله نصیری، فرماندهی گروه 840 موشکی شهید کبریایی نزاجا با صدور پیامی، فرارسیدن 17 مردادماه، روز خبرنگار را به‌ تمامی اصحاب رسانه شهرستان آران‌وبیدگل تبریک گفت.

متن خبر

به گزارش خبرنگار طاووس بهشت؛ سرهنگ شکراله نصیری، فرماندهی گروه 840 موشکی شهید کبریایی نزاجا با صدور پیامی، فرارسیدن 17 مردادماه، روز خبرنگار را به‌ تمامی اصحاب رسانه شهرستان آران‌وبیدگل تبریک گفت.  متن این پیام که نسخه ای از آن به روزنامه نسل فردا ارسال شده به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم درود به روح پرفتوح امام راحل و ارواح طیبه شهدا بالاخص شهدای عرصه خبر و سلام به رهبر مسلمانان جهان و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مد ظله‌العالی). هفدهم مرداد، برگ زرینی از تقویم رسانه و فرصتی برای بیان اهمیت خبر و خبررسانی و نیز ارج نهادن به تلاش و مسئولیت خبرنگاران بعنوان پرچمدار وادی قلم و آگاهی می‌باشد. بدون شک خبرنگاران، تصویرگران زمان خویش و پرچم‌دار تعهد و وظیفه‌اند که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ "آگاهی‌بخشی" را بر دوش کشیده و خاضعانه و بی‌ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده‌اند. آنان قاصدان امین، راویان صدیق اطلاعات و اخبار و تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و تصویرگر زمان خویش هستند که با سخت‌کوشی بعنوان طلایه‌داران عرصه خبر با طنین حنجره‌های پاک و تراوش قلم‌های متعهدشان، سعی در آگاهی‌بخشی دارند.  ارتش جمهوری اسلامی ایران با گرامیداشت هفدهم مرداد، روز خبرنگار و نکوداشت یاد شهید صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و سایر شهدای خبرنگار، این روز را به تمامی خبرنگاران متعهد تبریک گفته و زحمات تمام عزیزان رسانه‌ای بویژه خبرنگاران را ارج می‌نهد. در پایان توفیق روز افزون زحمت‌کشان عرصه خبر را در سایه‌ی عنایات حضرت بقیه‌الله‌الاعظم(عج) و توجهات رهبر معظم انقلاب از خداوند منان خواستارم.   سرهنگ توپخانه ستاد شکراله نصیری     فرمانده گروه 840 موشکی شهید کبریایی نزاجا انتهای پیام/14

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 18:59
کد خبر: 5344

https://tavoosebehesht.ir/node/5344

افزودن دیدگاه جدید