برگزاری برنامه فرهنگی هنری شادیانه شهروندی ویژه سالروز آسمانی ترین پیوند

همزمان با گرامیداشت اول ذی الحجه سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم جشن ازدواج زوج های جوان شهرستان آران و بیدگل با اجرای برنامه های فرهنگی هنری شاد و مفرح با عنوان شادیانه شهروندی در محل پارک شادی برگزار شد.

همزمان با گرامیداشت اول ذی الحجه سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم جشن ازدواج زوج های جوان شهرستان آران و بیدگل با اجرای برنامه های فرهنگی هنری شاد و مفرح با عنوان شادیانه شهروندی در محل پارک شادی برگزار شد.

متن خبر

به گزارش خبرنگار طاووس بهشت؛  سعید ضابطی در حاشیه این برنامه فرهنگی هنری گفت: همزمان با سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) و در ادامه برنامه های تابستانه «شادیانه شهروندی» جشن ازدواج زوج های جوان با اجرای برنامه های شاد و مفرّح فرهنگی با همکاری دبیرخانه دائمی آئین ها و همایش های مذهبی، ادارات تبلیغات اسلامی، ورزش و جوانان، جمعیت هلال احمر، بنیاد شهید و امور ایثارگران، اوقاف و امور خیریه، شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی، مدیریت آموزش و پرورش، کتابخانه عمومی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، هیأت امنای آستان مقدس بی بی زینب(س)، شهرداری و شورای اسلامی شهر آران و بیدگل در پارک شادی با حضور روحانیون معزز، فرماندار، شهردار، بخشدار مرکزی، مسئول دفتر امام جمعه و مسئولین ادارات و باحضور زوج های جوان و عموم مردم برگزار شد. سعید ضابطی رئیس اداره  فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل با اشاره به این مطلب که نمی‌توان نیاز جوانان به امر ازدواج را بی‌‌پاسخ گذاشت و نباید خواسته طبیعی آنهارا به تاخیر انداخت افزود: اولین روز از ماه ذی الحجه سالروز ازدواج زیباترین پیوند آسمانی آب و آئینه در جهان اسلام می باشد که به عنوان روز ازدواج نامگذاری شده است. نکات بسیار مهم آموزشی و الگویی در این ازدواج آسمانی وجود دارد و هدف اصلی از اجرای این برنامه فرهنگی هنری، تبیین اهمیت تشکیل خانواده در اسلام، ترویج ازدواج آسان و دوری از تجمل گرایی و در نهایت تحکیم بنیان خانواده به منظور کاهش آسیب های اجتماعی و ایجاد نشاط معنوی است. وی خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های شاد و مفرّح فرهنگی هنری و مذهبی، برگزاری مسابقه و سرگرمی، اجرای نمایش تئاتر با موضوع ازدواج و همخوانی گروه" نسیم قدر" از شبکه ٢ سیما و شبکه پویا به همراه خطبه عقد نمادین از جمله بخش های پیش‌بینی شده در این مراسم  بود. اصلی ترین بخش از این برنامه ها استفاده از نظرات روان شناسان و کارشناسان خانواده و دینی حوزه خانواده و ازدواج در جهت ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی بود و به ٨زوج جوان کمک هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس به قید قرعه اهدا گردید.   این برنامه روز شنبه ١٢ مرداد ٩٧ ساعت ٢٢ با حضور خانواده ها و ٧٠ زوج که زندگی مشترکشان را در یک سال اخیر آغاز کرده اند در پارک شادی برگزارشد. جهت دیدن تصاویر بیشتر اینجا را کلیک کنید. انتهای پیام/14

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 18:59
کد خبر: 5345

https://tavoosebehesht.ir/node/5345

افزودن دیدگاه جدید