پیام تبریک ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل به رتبه نخست حفظ قرآن کریم شهرستان آران و بیدگل

پیام تبریک ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل به رتبه نخست حفظ قرآن کریم شهرستان آران و بیدگل  در مسابقات بین المللی حفظ قرآن کریم منتشر شد.

پیام تبریک ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل به رتبه نخست حفظ قرآن کریم شهرستان آران و بیدگل  در مسابقات بین المللی حفظ قرآن کریم منتشر شد.

متن خبر

به گزارش خبرنگار طاووس بهشت؛ ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل به مناسبت کسب رتبه نخست حفظ قرآن کریم شهرستان آران و بیدگل توسط سرکار خانم زینب امین پور، پیام تبریکی صادر کردند. متن پیام بدین شرح است: بسمه تعالی سرکار خانم زینب امین پور، نخبه قرآنی  اینک که با عنایت حق تعالی و همت والای خویش موفق به کسب رتبه نخست حفظ در مسابقات بین المللی قرآن کریم بخش دانش آموزی شده اید ، کسب این افتخار را به شما و جامعه قرآنی و مردم شریف شهرستان آران و بیدگل تبریک و تهنیت عرض می نمایم. موجب فخر و مباهات است که از سرمایه های انسانی این دیار، افتخار آفرینانی همچون شما در زمینه قرآن کریم رشد و شکوفا می شوند. امید است تا جنابعالی الگویی باشید برای نوجوانان و جوانان عزیز شهرستان آران و بیدگل. اینجانب ضمن ابراز خرسندی از این رویداد مبارک برای شهرستان آران و بیدگل، از تلاش و کوشش شما در زمینه حفظ قرآن کریم و از حمایت و پیشتیبانی خانواده محترمتان در این مسیر قرآنی تقدیر و تشکر می نمایم وکسب این موفقیت ارزشمند را به سرکار عالی، خانواده محترم ، نخبگان و معلمان دلسوز و مردم منطقه تبریک و شادباش می گویم . اميدوارم با تداوم تلاش خود در راه ترویج و نشر فرهنگ قرآن و قرآن آموزی با دلسوزي و همت مسئولان در پاسداري از صبغه علمي و ديني و قرآنی ديار نخبه پرور و قرآن پرور شهرستان آران و بیدگل موفق و مؤيد باشید. جهت دیدن تصاویر بیشتر اینجا را کلیک کنید انتهای پیام/14

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 18:59
کد خبر: 5390

https://tavoosebehesht.ir/node/5390

افزودن دیدگاه جدید