پیام رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل به مناسبت بیستم فروردین روز هنر انقلاب اسلامی

سعید ضابطی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل به مناسبت بیستم فروردین روز "هنر انقلاب اسلامی" پیامی را منتشر کرد.

سعید ضابطی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل به مناسبت بیستم فروردین روز "هنر انقلاب اسلامی" پیامی را منتشر کرد.

متن خبر

به گزارش خبرنگار طاووس بهشت؛ سعید ضابطی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل به مناسبت بیستم فروردین روز "هنر انقلاب اسلامی" پیامی را منتشر کرد.                                                                  به نام خالق هنر " زمانی که خداوند متعال از خاک، دلی سرخ را آفرید هنر متولد شد و به واقع انسان محصول هنرمندی خداوند هنرآفرین است و جهان هستی ، تجلی هنر حق تعالی. در دل استان اصفهان که مهد فرهنگ و هنر و تمدن اسلامی می باشد شهرستانی کویری از نظر جمعیتی به خود اختصاص داده است و درمیان این تعداد شهداء عزیز و گرانقدر ،68 لاله پرپر شده این خطه کویری دستی به قلم هنر داشته و فعالیت هنری انجام می داده اند. تقارن روز هنر انقلاب اسلامی را با میلاد سرور و سالار شهیدان کربلا ابا عبداله الحسین (ع) که جهان هنرمندتر از آزادمرد هستی را به خود ندیده و تقویم روزگار روزی پُر هنر و هنرنمایی تر از عاشورا ندیده و نخواهد دید به فال نیک گرفته و این روز بزرگ و میلاد عظیم را بر تمامی اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه تبریک عرض می نمایم . هنرمندان شهرستان بویژه هنرمندان نسل جوان، روز هنر انقلاب اسلامی را به عنوان تلنگری بدانند برای قدر دانستن داشته های هنری منطقه و برای تداوم جریان هنر انقلاب اسلامی باید تلاش کنند تا بر اساس علاقه و باور قلبی و ایمانی قوی در این عرصه گام برداشته و آثار هنری ارزشمند- اصیل – فرهنگ ساز و بر پایه ارزشهای انقلابی برای مردم شهرستان شهیدپرور آران و بیدگل خلق نمایند." سعید ضابطی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل انتهای پیام/14  

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 19:00
کد خبر: 5391

https://tavoosebehesht.ir/node/5391

افزودن دیدگاه جدید