دیدار با خانواده سرهنگ پاسدار شهید میثم عبدالله زاده

  دیدار جمعی از بانوان عضو مسجد و کانون فرهنگی هنری امام زمان (عج) با خانواده شهید والامقام سرهنگ پاسدار میثم عبدالله زاده در شام شهادت امام هادی (ع) برگزار گردید.

  دیدار جمعی از بانوان عضو مسجد و کانون فرهنگی هنری امام زمان (عج) با خانواده شهید والامقام سرهنگ پاسدار میثم عبدالله زاده در شام شهادت امام هادی (ع) برگزار گردید.

متن خبر

به گزارش خبرنگار طاووس بهشت؛ به همت معاونت خواهران کانون فرهنگی هنری امام زمان (عج) دیدار جمعی از بانوان عضو مسجد و کانون فرهنگی هنری امام زمان (عج) با خانواده شهید والامقام سرهنگ پاسدار میثم عبدالله زاده در شام شهادت امام هادی (ع) برگزار گردید. طی این دیدار پس از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و زیارت عاشورا، همخوانی آهنگ یاران چه غریبانه توسط بانوان انجام شد و همچنین عهدنامه ای با شهید و خانواده شهید مبنی بر ادامه راه آن شهید بزرگوار قرائت گردید. ذکر مصیبت امام هادی (ع) از دیگر برنامه های این دیدار بود. در ادامه خانواده شهید  از سجایای اخلاقی و خاطرات او گفتند. از نکات بارز اخلاقی مورد اشاره خانواده بزرگوار شهید جدیت و اهتمام و نظم بالای شهید در کارهایش بود. شهید احساس مسئولیت سنگینی در قبال مردم و مشکلات آنها داشت بطوریکه خود برای رفع مشکلات مردم اقدام میکرد پیش از آنکه کسی برای ابراز مشکلش به نزد او برود. شهید میثم عبدالله زاده  خود را در خدمت به خانواده و احترام به والدین بویژه مادر بسیار ملزم میدانست و هرگز نسبت به آنها بی احترامی روا نمی داشت. از دیگر اخلاق بارز شهید توجه به صله ارحام و دیدار با خانواده بوده است. مردمی بودن و اخلاق حسنه از ویژگی های برجسته این شهید والا مقام بوده است. توجه به رزق حلال ، دستگیری از نیازمندان و ساده زیستی از دیگر محسنات اخلاقی شهید میثم عبدالله زاده بود. سرهنگ پاسدار شهید میثم عبدالله زاده از شهدای حادثه تروریستی جاده خاش- زاهدان است که در تاریخ 24بهمن ماه سال جاری به درجه رفیع شهادت نایل شد. یادش گرامی و راهش پررهرو باد. جهت دیدن تصاویر بیشتر اینجا را کلیک کنید. انتهای پیام/14

برچسب‌ها

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 19:00
کد خبر: 5397

https://tavoosebehesht.ir/node/5397

افزودن دیدگاه جدید