نمایش آیینی بانوی بی نشان، نمایشی کم نظیر یا بی نظیر در بیان یک حقیقت تاریخی

  آیت الله سید محمد موسوی امام جمعه شهر آران و بیدگل: این نمایش به جامعه بشریت یک پیام مهم دارد و این پیام اینست که در راه دفاع از حقیقت باید هزینه کرد و باید جانفشانی کرد.

  آیت الله سید محمد موسوی امام جمعه شهر آران و بیدگل: این نمایش به جامعه بشریت یک پیام مهم دارد و این پیام اینست که در راه دفاع از حقیقت باید هزینه کرد و باید جانفشانی کرد.

متن خبر

آیت الله سید محمد موسوی امام جمعه شهرستان آران و بیدگل شب گذشته پس از حضور در محل اجرای نمایش آیینی بانوی بی نشان در گفتگو با خبرنگار طاووس بهشت گفت: نمایش بانوی بی نشان که جمعی از عزیزان ما در کانون فرهنکی هنری امام زمان (عج) زحمت کشیده اند نمایش آیینی کم نظیر یا بی نظیری است که بخشی از تاریخ را به نمایش می گذارد، و یک قطعه ای از حقایق را که متاسفانه به خاطر برخی از عداوت ها و دشمنی ها کتمان شده نشان می دهد و این نمایش به خاطر سوز و اخلاصی که در بازی هنرمندان وجود دارد و هم عوامل اجرایی و هنرمندان و هنرپیشگان که ماهها با جدیت تلاش کردند و این نمایش را بدون نقص به اجرا درآوردند و با استقبال خیل کثیری از مردم مواجه شد. ایشان در رابطه با اهمیت و پیام این نمایش گفت: پیام این نمایش این است که مردم در زمان فتنه سه گروه می شوند: برخی فرصت سازند، برخی فرصت سوزند و برخی فرصت طلبند. افرادی که عمدتا از خواص هستند و فریفته زرق و برق دنیا می شوند و فتنه را کلید می زنند برای رسیدن به ثروت و منافع و مطامع دنیوی نامشروع، در حالیکه سابقه خوبی داشتند اما بخاطر دنیا طلبی راهشان را کج می کنند، اینها فرصت طلبانی هستند که به مصاف حق و حقیقت می روند. جمع زیادی از صحابه پیامبر اسلام که در جنگ ها همراه رسول گرامی بودند در این ازمون رد شدند و فرصت سوز شدند و بعضی هم فرصت سازند و در این نمایش نشان دادند که عده قلیلی که تعدادشان کمتر از انگشتان دست بود فرصت ساز بودند. کسانی که افشاگری کردند و از ولایت اهل بیت و ولایت امیرالمومنین دفاع کردند. این نمایش به جامعه بشریت یک پیام مهم دارد و این پیام اینست که در راه دفاع از حقیقت باید هزینه کرد و باید جانفشانی کرد. حضرت زهرا س برای تبیین یک حقیقت و دفاع از ولایت امیرالمومنین وارد صحنه شد، خطبه فدکیه حضرت که بخشی از آن در این نمایش توسط هنرمندان و هنرپیشگان در قالب دیالوگ و گفتار بیان شده است. در هرحال همه اینها بیان گوشه ای از یک حقیقت بزرگ تاریخی است. لازم است از همه دست اندرکاران که برای برگزاری و اجرای این نمایش زحمت کشیده و تلاش کرده اند تشکر نمایم و از خداوند منان توفیق روزافزون آنها را خواستارم. انتهای پیام/ 14

برچسب‌ها

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 19:00
کد خبر: 5405

https://tavoosebehesht.ir/node/5405

افزودن دیدگاه جدید