حضور سردار نقدی در محل اجرای نمایش بزرگ آیینی بانوی بی نشان

در یازدهمین شب اجرای نمایش بزرگ آیینی بانوی بی نشان سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل میزبان سردار نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی بود.

در یازدهمین شب اجرای نمایش بزرگ آیینی بانوی بی نشان سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل میزبان سردار نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی بود.

متن خبر

به گزارش خبرنگار طاووس بهشت، شب گذشته سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به در محل اجرای نمایش آیینی بانوی بی نشان حضور یافته و پس از تماشای این نمایش آیینی طی سخنانی گفت: این جوانان دور هم جمع شده اند و یک هنر دینی را عرضه می کنند. این جوانان همانطور که وارد هیئت شدند وارد این هنر نیز شده اند همانطور بدون مزد و منت و تنها برای رضای خدا؛ اینکار حتما جواب می دهد و ماندگار می شود. همانطور که هیئت هایی هستند که استمرار دارند و روزبروز پررونق تر می شوند، هنری هم که در راه رضای خدا باشد همانطور پررونق است و روزبروز عمیق تر و وسیع تر می شود و ابداع خوبی است. وی در ادامه گفت: مردم آماده اند، مدیریت ها باید فهم درستی داشته باشند و از این موقعیت بخوبی استفاده کنند. مردم همانطور که آماده اند برای کار هیئت هزینه کنند و از وقت و مالشان مایه بگذارند هنر هم اگر همان جنس هیئت را داشته باشد مرم پای کار می آیند و یک هنر مردمی، ماندگار و پایدار و مردمی شکل می گیرد و روزبروز می تواند اثرات بهتری در جامعه ما داشته باشد. من از اینکه می بینم دوستان با همان انگیزه و مدل هیئت وارد هنر شدند لذت بردم. هنری که مربوط باشد به اهل بیت مثل روضه و مداحی است. هردو از یک جنس هستند و هرچقدر یک هنرمند در نقشی که دارد حل و ذوب شود جذاب تر و موثرتر خواهد بود. برای تمامی عوامل این نمایش آرزوی موفقیت دارم. جهت دیدن تصاویر بیشتر اینجا را کلیک کنید. انتهای پیام/14  

برچسب‌ها

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 19:00
کد خبر: 5406

https://tavoosebehesht.ir/node/5406

افزودن دیدگاه جدید