تجلیل از پاکبانان محله عباس آباد آران و بیدگل

جشنواره تجلیل از خادمین محله عباس آباد آران و بیدگل با تجلیل از پاکبانان ‌محله در آموزشگاه شهیدان شبانپور آغاز و در مسجد امام زمان(عج) این محله به پایان رسید.

جشنواره تجلیل از خادمین محله عباس آباد آران و بیدگل با تجلیل از پاکبانان ‌محله در آموزشگاه شهیدان شبانپور آغاز و در مسجد امام زمان(عج) این محله به پایان رسید.

متن خبر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری طاووس بهشت؛ همزمان با میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام و رسول مهربانی ها حضرت محمد مصطفی(ص) و رئیس مذهب جعفری امام جعفر صادق(ع) جشنواره تجلیل از خادمین محله عباس آباد آران و بیدگل با تجلیل از پاکبانان ‌محله کلید خورد.   این مراسم باشکوه، به همت شورایاری محله عباس آباد و با همکاری مدیریت آموزشگاه شهیدان شبانپور آران و بیدگل و هیئت امنا مسجد امام زمان (عج) این محله و با حضور رئیس کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد، شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی، رئیس و کارشناسان اداره آموزش و پرورش، خانواده معظم شهیدان شبانپور و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مدرسه شهیدان شبانپور و همچنین مسجد امام زمان (عج) این محله برگزار شد. در این مراسم که با اجرای برنامه های فرهنگی دانش آموزان همراه بود، مهندس محمد یوسفیان عضو شورای شهر آران و بیدگل در سخنانی  به جایگاه ویژه دانش آموزان در پاکیزگی محله و مدرسه اشاره کرد و گفت: شما دانش آموزان امروز میزبان پاکبانانی هستید که زحمات زیادی برای شما و مردم متحمل می شوند و همه باید با پاکیزگی شهر و محله خود به این عزیزان کمک کنیم . امیر بستان پیرا مسؤول روابط عمومی شورایاری محله عباس آباد هم با ارائه گزارشی به فعالیت های این شورایاری اشاره کرد و گفت: به دلیل نقش موثر دانش آموزان در سلامت و پاکیزگی  جامعه ، مسابقه «نامه ای به پاکبانان محله» در سه مدرسه محله آموزشگاه های شهیدان شبانپور، خسروی و شهید بهشتی برگزار شد و بیش از ۱۰۰ نامه دانش آموزان خطاب به پاکبانان به شورایاری ارسال شد که از  ۱۲ دانش آموزان برتر تقدیر شد.   وی با بیان اینکه محله عباس آباد شهرستان آران و بیدگل به عنوان اولین و تنها محله ای است که پروژه شورایاری و مدیریت محله را در سطح استان اصفهان اجرا کرده است گفت: پیش بینی شده است  طی پروژه «عباس آباد ۱۴۰۶» در طی ۱۰ سال بیش از ۲۵۰ پروژه عمرانی،فرهنگی،ورزشی، سلامت و مبلمان شهری را از طریق شورایاری و مشارکت مردم محله عباس آباد  اجرا کند که پروژه تجلیل از خادمین محله، دهمین پروژه طرح عباس آباد ۱۴۰۶ است.   در ادامه مهندس یوسفیان  شهردار سابق آران و بیدگل آلبوم قدیمی از مراحل احداث پارک احمدآباد را به شورایاری و مدیریت محله عباس آباد تقدیم کرد. همچنین این مراسم پس از نماز جماعت مغرب و عشا در مسجد امام زمان (عج)  نیز برگزار گردید. در پایان این مراسم از «محمد الهامی نیا» و «علی محمد رحمتیان» دو پاکبان پرتلاش محله عباس آباد شهرستان آران و بیدگل تجلیل شد. انتهای پیام/14

برچسب‌ها

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 19:00
کد خبر: 5418

https://tavoosebehesht.ir/node/5418

افزودن دیدگاه جدید