"دکتر اسماعیل بایبوردی" فرماندار جدید شهرستان آران و بیدگل

مراسم تودیع و معارفه فرماندار سابق و جدید آران و بیدگل با حضور معاون استاندار اصفهان و مقامات شهرستان در سالن شهدای فرمانداری برگزار گردید.

مراسم تودیع و معارفه فرماندار سابق و جدید آران و بیدگل با حضور معاون استاندار اصفهان و مقامات شهرستان در سالن شهدای فرمانداری برگزار گردید.

متن خبر

به گزارش خبرنگار طاووس بهشت؛ مراسم تودیع و معارفه فرماندار سابق و فرماندار جدید شهرستان آران و بیدگل امروز در سالن شهدای فرمانداری این شهرستان برگزار شد. آیت الله موسوی امام جمعه شهرستان در این جلسه گفتند: مردم آران و بیدگل در سالهای اخیر با وحدت خود توانستند نماینده به مجلس بفرستند و شورای ترکیبی تشکیل دهند. در ادامه این مراسم دکتر ساداتی نژاد نماینده مردم شهرستانهای آران و بیدگل و کاشان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: باید صنایع پایین دستی فولاد را در شهرستان توسعه دهیم. همچنین مهندس معینی نژاد فرماندار سابق آران و بیدگل گفت: اولویت من انجام فعالیت های عمرانی بود.وی ضمن تشکر از اعتماد نماینده سابق شهرستان تیمسار منصوری تشکر ویژه نموده و افزود دیدگاه ایشان استفاده از ظرفیت های بومی شهرستان بود.  در این مراسم معاون استاندار اصفهان از سفر استاندار در چند روز آینده به کاشان و آران و بیدگل خبر داد و افزود: دوستان اصلاح طلب برای انتخاب فرماندار آینده دغدغه داشتند آقای بایبوردی شخصیتی مستقل است. در پایان دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار آران و بیدگل افزود: آران و بیدگل جهانی است در نصف جهان، وی اعتماد به نفس به جای اعتماد به نفت را از ویژگی شاخص آران و بیدگلی ها برشمرد و افزود فارغ از جهت بندی های جغرافیایی و سیاسی، خود را فرماندار تمام شهروندان آران و بیدگل می دانم. برای دیدن تصاویر بیشتر اینجا را کلیک کنید. انتهای پیام/14

برچسب‌ها

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 19:00
کد خبر: 5436

https://tavoosebehesht.ir/node/5436

افزودن دیدگاه جدید