هرگونه تغییرات در مرزهای سیاسی، از دستور کار دولت خارج است.

نشست فرماندار محترم شهرستان آران و بیدگل به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگاربا خبرنگاران و اصحاب رسانه شنبه بعدازظهردرسالن 4دی فرمانداری شهرستان برگزار شد.

نشست فرماندار محترم شهرستان آران و بیدگل به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگاربا خبرنگاران و اصحاب رسانه شنبه بعدازظهردرسالن 4دی فرمانداری شهرستان برگزار شد.

متن خبر

به گزارش خبرنگار طاووس بهشت، مهندس معینی نژاد فرماندار شهرستان آران و بیدگل ضمن تبریک روز خبرنگار و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار به اهمیت رسانه و کار خبر رسانی اشاره کرد و گفت: خبرنگار دارای رسالتی دوگانه هست و پیام رسانی میان مردم و مسئولین است. در ادامه میثم نمکی مدیر اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی شهرستان از جمله طرح های فرهنگی در هفته دولت را افتتاح کتابخانه و مجموعه فرهنگی ابوزیداباد، راه اندازی دفتر هنرهای نمایشی، و افتتاح دفتر سینمایی جوان معرفی کرد. *شهرستان آران و بیدگل جزئ 5 شهر برتر قرآنی در سطح کشور اواخر شهریور ماه هفته فرهنگی شهرستان آران و بیدگل است. همچنین در این دیدار مهندس یوسفیان به رتبه دوم فرمانداری آران و بیدگل در استان اصفهان اشاره کرد. فرماندار در ادامه افزود: ضمن اشاره بر انسجام شهرستان های آران و بیدگل و کاشان، بر استقلال شهرستان آران و بیدگل تاکید کرد. ایشان در ادامه تغییر نوع نگاه برخی از مسئولین دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل را ضروری دانست و بیان کرد مشکلات این دو شهرستان را یکی میدانیم. ایشان در ادامه به جاده گرمسار پرداخته و افزدوند: این جاده فراموش نشده است و از طول 43 کیلومتری آن حدود 30 کیلومتر به اتمام رسیده و 13 کیلومتر دیگر آن باقی مانده است. ایشان همچنین برگزاری جلسه جابجایی مرز را در دفتر تقسیمات کشوری تایید کرد و گفت: جابجایی مرز شهرستان به هیچ وجه قابل قبول نبوده و همچنین هرگونه تغییرات در مرزهای سیاسی، از دستور کار دولت خارج است.   برای دیدن تصاویر بیشتر اینجا را کلیک کنید.   پایان پیام/14-12  

برچسب‌ها

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 19:01
کد خبر: 5461

https://tavoosebehesht.ir/node/5461

افزودن دیدگاه جدید