تیم فجر نایب قهرمان مسابقات فوتسال نونهالان

مسابقات فوتسال نونهالان رده سنی زیر دوازده سال با قهرمانی باشگاه فرهنگی ورزشی افسر و نایب قهرمانی آکادمی فجر به پایان رسید.

مسابقات فوتسال نونهالان رده سنی زیر دوازده سال با قهرمانی باشگاه فرهنگی ورزشی افسر و نایب قهرمانی آکادمی فجر به پایان رسید.

متن خبر

به گزارش خبرنگار طاووس بهشت، مسابقات فوتسال نونهالان رده سنی زیر دوازده سال با قهرمانی باشگاه فرهنگی ورزشی افسر و نایب قهرمانی آکادمی فجر به پایان رسید. . مسابقات با حضور 8 تیم در دو گروه چهار تیمی از تاریخ 16 فروردین ماه با شرکت تيم های صبا؛ملی پوشان،افسر ،فجر، افاق، هما بیدگل ، انوشه و پاس آغاز شد .در پایان دور گروهی چهار تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کردند. تیم افسر با شکست ملی پوشان و تیم فجر با شکست دادن افاق به فینال راه یافتند. در پایان تیم افسربا نتیجه سه بر یک تیم فجر راشکست داد و به مقام قهرمانی رسید. کمیته فوتسال از تمامی تیم هایی که در این مسابقات شرکت نمودند و مسئولین برگزاری اقایان سید محمد سجادی و محمد وحیدی و همچنین اعضای هیات فوتبال و مسولین محترم اداره ورزش و جوانان که در برگزاری هرچه بهتر این مسابقات سهیم بودند کمال تشکر و قدردانی را دارد.و قهرمانی تیم افسر را هم به مجموعه مدیریت،کادرفنی،بازیکنان و هواداران تبریک عرض می نماید. برای دیدن تصاویر اینجا را کلیک کنید. انتهای پیام/ محمدرضا رحمتی

برچسب‌ها

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 19:02
کد خبر: 5523

https://tavoosebehesht.ir/node/5523

افزودن دیدگاه جدید