افتخاری دیگر برای کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) آران و بیدگل

در سی و ششمین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش آموزان،آقایان هادی آراندشتی و مجتبی فائض از اعضای فعال کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) آران و بیدگل حائز رتبه های برتر شدند.

در سی و ششمین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش آموزان،آقایان هادی آراندشتی و مجتبی فائض از اعضای فعال کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) آران و بیدگل حائز رتبه های برتر شدند.

متن خبر

محسن عباسیان دبیر اجرایی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش آموزان با اشاره به اینکه سی و ششمین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش آموزان قطب ۲ استان اصفهان ۱۶ و ۱۷ اسفندماه در آران و بیدگل برگزار شد ، اظهار داشت: آموزش و پرورش آران و بیدگل میزبان حدود هزار دانش آموز از شهرهای کاشان، آران و بیدگل، اردستان، زواره، میمه، شاهین شهر، امامزاده و نطنز در این مسابقات بود. وی افزود: این مسابقات در ۱۵ رشته در دبیرستان حاج محمدرضا ابریشم چی برگزار شد و مراسم افتتاحیه و اختتامیه آن به ترتیب در امامزاده هادی (ع) و امامزاده هلال بن علی(ع) برگزار شد. دبیر اجرایی این مسابقات با تقدیر از خیران قرآنی که پشتیبان این برنامه مهم شده اند ابراز امیدواری کرد به واسطه این مسابقات توانمندی های فرزندان آران و بیدگل بیش از پیش آشکار شود. وی برگزاری مسابقات قرآنی در سطح مدارس شهرستان را گامی برای شناسایی استعدادهای ناب قرآنی و معارف بیان کرد و گفت: ماحصل برگزاری این مسابقات رشد ۳۰۰ درصدی کسب عنوان های برتر کشوری در مسابقات قرآن و معارف برای آران و بیدگل بوده است. گفتنی است در مدت سه سال گذشته آران و بیدگل جزو سه شهر برتر در مسابقات قرآن استان اصفهان نیز بوده است. خاطرنشان می شود، آقای هادی آراندشتی مسئول گروه سرود مکتب اامهدی (عج)  حائز کسب رتبه اول استانی در رشته اذان و آقای مجتبی فائض مسئول معاونت آموزش و پژوهش کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) آران وبیدگل  حائز کسب رتبه دوم استانی در رشته صحیفه سجادیه  شدند.

برچسب‌ها

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 19:03
کد خبر: 5567

https://tavoosebehesht.ir/node/5567

افزودن دیدگاه جدید