فراخوان نهمین جشنواره داستان انقلاب

فراخوان نهمین جشنواره سراسری داستان انقلاب (جایزه امیرحسین فردی) در 4 بخش رمان بزرگ‌سالان، رمان نوجوان، داستان كوتاه بزرگ‌سال و داستان كوتاه نوجوان منتشر شد.

فراخوان نهمین جشنواره سراسری داستان انقلاب (جایزه امیرحسین فردی) در 4 بخش رمان بزرگ‌سالان، رمان نوجوان، داستان كوتاه بزرگ‌سال و داستان كوتاه نوجوان منتشر شد.

متن خبر

طاووس بهشت: این جشنواره در 4 بخش رمان بزرگ‌سال، رمان نوجوان، داستان كوتاه بزرگ‌سال و داستان كوتاه نوجوان برگزار می شود و زمان ارسال آثار حداكثر تا تاریخ 8 آبان و مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان آن بهمن 95 در نظر گرفته شده است. این جشنواره فراخوان خود را با  موضوعات ذیل برگزار می‌كند: 1-  مسائل و رویدادهای سال­ های قبل از  انقلاب و روزهای پیروزی انقلاب و پس از آن تا امروز همچون دفاع مقدس، كودتای نوژه، حادثه طبس، درگیری­ های كردستان، منافقین، فتنه ها و ترورها 2 - استكبارستیزی، هویت ملی و تأثیر انقلاب اسلامی در منطقه و كشورهای اسلامی و موج بیداری اسلامی 3- فرصت­ های پیش روی انقلاب اسلامی در حوزه های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی به­ دست آمده در  حوزه­ های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی                             4- نقش رهبری انقلاب اسلامی در وحدت و انسجام ملی بر اساس این گزارش هنرمندان می توانند با مراجعه به  وب سایت مركز محافل و جشنواره های حوزه هنری به نشانی www.artfest.ir  از مقررات شركت در بخش های مختلف و شرایط عمومی وضع شده برای شركت كنندگان مطلع شوند. همچنین جوایز بخش های مختلف این جشنواره به تفكیك بدین شرح است: در بخش رمان بزرگ‌سال  به نفر اول 140میلیون ریال، نفر دوم 90 میلیون ریال و نفر سوم70  میلیون ریال اهدا می شود. در بخش رمان نوجوان به نفر اول 70 میلیون ریال، نفر دوم 50 میلیون ریال و نفر سوم 40میلیون ریال جایزه نقدی تعلق می گیرد. جوایز آثار بخش داستان كوتاه بزرگ‌سال و نوجوان در هر بخش به رتبه های اول، دوم و سوم به ترتیب 50، 30 و 20میلیون ریال اهدا  میشود. هنرمندان تا تاریخ 8 آبان ماه 1395 فرصت دارند تا آثار خود را پس از ثبت نام اینترنتی و دریافت كد رهگیری در سایت جشنواره به نشانی www.artfest.ir  به دبیرخانه مركزی جشنواره های حوزه هنری به نشانی تهران، خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، حوزه هنری طبقه همكف ارسال كنند. شایان ذكر است، مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان این جشنواره بهمن ماه 1395 است.

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 21:12
کد خبر: 7446

https://tavoosebehesht.ir/node/7446

افزودن دیدگاه جدید