حاج مهدي خطيب فر موذن برتر كشور شد

حاج مهدي خطيب فر از اعضاي كانون فرهنگي هنري امام زمان (عج) موفق به كسب رتبه برترين موذن كشور در سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شد. 

حاج مهدي خطيب فر از اعضاي كانون فرهنگي هنري امام زمان (عج) موفق به كسب رتبه برترين موذن كشور در سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شد. 

متن خبر

طاووس بهشت: سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از ۲۸ آذرماه به میزبانی کرمانشاه در حال برگزاری است و در آن برگزیدگان مسابقات قرآن استانی به رقابت می‌پردازند. چهارمین روز این مسابقات به برگزاری مسابقات معارف و اذان اختصاص داشت که در آن ۳۱ زن و ۳۱ مرد در رشته‌ی معارف و ۳۱ مرد در رشته‌ی اذان به رقابت پرداختند و در پایان مهدی خطیب فر به عنوان نفر برتر رشته‌ی اذان معرفی شد. مسابقات اذان در دو مرحله‌ی مقدماتی و فینال برگزار و داوری شد که خطیب فر با کسب نمره‌ی برتر از داوران مسابقات توانست به عنوان اول دست پیدا کند. مهدی خطیب فر در این مسابقات به عنوان نماینده‌ی استان البرز شرکت کرده بود. مراسم اختتامیه‌ی بخش اذان و معارف این مسابقات لحظاتی پیش برگزار شد و خطیب فر جوایز خود را دریافت کرد. پیش از این نیز حاج مهدی خطیب فر به عنوان نماینده‌ی استان البرز در مسابقات سراسری قرآن که به میزبانی اصفهان و آبادان برگزار شده بود به مقام‌های دومی و چهارمی مسابقات اذان کشوری دست یافته بود. گفتنی است این مسابقات که بالاترین سطح را در بین مسابقات در سطح کشور دارد، از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه و با همکاری رادیو قرآن برگزار می‌شود و تا ۵ دی ماه ادامه خواهد داشت

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 21:15
کد خبر: 7704

https://tavoosebehesht.ir/node/7704

افزودن دیدگاه جدید