مسابقه عکاسی «مرواریدهای زنده رود»

چند روزیست که شهرمان حال و هوای میزبانی شهدا را به خود گرفته است و خود را برای پذیرایی از این شهیدان آماده می کند. اصفهان پیش از این نیز نشان داده است که در میزبانی از شهدا چه قابلیت هایی دارد و حق مطلب را ادا می کد.

چند روزیست که شهرمان حال و هوای میزبانی شهدا را به خود گرفته است و خود را برای پذیرایی از این شهیدان آماده می کند. اصفهان پیش از این نیز نشان داده است که در میزبانی از شهدا چه قابلیت هایی دارد و حق مطلب را ادا می کد.

متن خبر

طاووس بهشت: در این راستا پایگاه خبری رویش با مشارکت خانه عکس جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، اداره کل بنیاد شهید استان و کانون عکس انجمن سینمای جوانان اصفهان اقدام به برگزاری مسابقه عکاسی با عنوان " مرواریدهای زنده رود" در همین موضوع کرده است. علاقه مندان می توانند با مطالعه توضیحات ذیل، و ارسال تصاویری که از مراسم تشییع شهدا در استان اصفهان تهیه می کنند، در این مسابقه شرکت و از جوایز ارزند آن بهره مند شوند. توضیحات فراخوان: - این فراخوان شامل دو بخش عکاسی حرفه ای و عکس به وسیله تلفن همراه است و از اثرات برتر در هر دو بخش در هفته دفاع مقدس تقدیر به عمل خواهد آمد. - به برگزیدگان هر دو بخش کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و مشهد مقدس تعلق خواهد گرفت. - به غیر از جوایز اصلی از 50 نفر از شرکت کنندگان برتر تقدیر به عمل خواهد آمد . - شرکت کنندگان می توانند آثارخود را با # مروارید های زنده رود در اینستاگرام منتشر کنند. - برگزار کنندگان می توانند عکس های دریافت شده را با حفظ نام شرکت کننده به هرشکلی منتشر کنند. - شرکت کنندگان هنگام ارسال آثار، بایستی وسیله ثبت عکس را مشخص کنند.(دوربین عکاسی یا تلفن همراه) - عکس های ارسالی باید قابلیت چاپ در سایز 50 در 75 سانتی متر داشته باشد . - هر نفر می تواند حداکثر 10 عکس در مسابقه شرکت دهد . - مهلت ارسال آثار : 1 شهریور 94   نحوه ارسال آثار : - تحویل بر روی cd  به دبیر خانه و یا ارسال اثر به ایمیل morvarid.zenderod@chmail.ir و یا ارسال به  شماره09216504656 در تلگرام و واتساپ، به همراه نام و نام خانوادگی صاحب اثر و شماره تلفن تماس و مشخص کردن بخش مورد نظر . نشانی دبیر خانه :  اصفهان / خیابان آیت الله شمس آبادی / اداره کل بنیاد امور ایثارگران استان اصفهان / معاونت فرهنگی و امور اجتماعی / امور هنری و نمایشی / تلفن : 32333825-031

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 21:20
کد خبر: 8144

https://tavoosebehesht.ir/node/8144

افزودن دیدگاه جدید