سایت تاریخ انقلاب راه اندازی شد

همزمان با سی‌وششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سایت تاریخ انقلاب  توسط برخی پژوهشگران جوان تاریخ معاصر ایران راه‌اندازی شد.

همزمان با سی‌وششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سایت تاریخ انقلاب  توسط برخی پژوهشگران جوان تاریخ معاصر ایران راه‌اندازی شد.

متن خبر

طاووس بهشت: سایت تاریخ انقلاب در حوزه تاریخ معاصر، بویژه تاریخ انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر اندیشه اصیل انقلاب اسلامی در حال فعالیت است. تلاش این سایت بر این است که وقایع و جریان‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اندیشه‌ای مختلف را با تکیه بر اسناد متقن، در دسترس عموم قرار دهد تا با تحلیل‌های منطبق با واقع، حقانیت انقلاب اسلامی آشکارتر گردد.   همزمان با سی‌وششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سایت تاریخ انقلاب  توسط برخی پژوهشگران جوان تاریخ معاصر ایران راه‌اندازی شد.   سایت تاریخ انقلاب در حوزه تاریخ معاصر، بویژه تاریخ انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر اندیشه اصیل انقلاب اسلامی در حال فعالیت است.   نویسندگان و گردانندگان این سایت معتقدند در زمینه تاریخ دهه شصت و هفتاد جمهوری اسلامی به عمد یا تغافل، کار درخور و شایسته‌ای صورت نپذیرفته است، و بیم آن می‌رود که با گذشت زمان، همان بلایی که بر سر تاریخ مشروطه و پهلوی آمده، بر این برهه نیز اتفاق بیفتد و مغرضان از این خلاء استفاده کرده و تاریخ مجعول و دست‌کاری ‌شده به نسل‌های آینده تحویل دهند. به گفته محمدرضا امینی سردبیر تاریخ انقلاب، تلاش این سایت بر این است که وقایع و جریان‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اندیشه‌ای مختلف را با تکیه بر اسناد متقن، در دسترس عموم قرار دهد تا با تحلیل‌های منطبق با واقع، حقانیت انقلاب اسلامی آشکارتر گردد.   لازم به ذکر است که سایت تاریخ انقلاب بر روی آدرس tarikhenghelab.com در دسترس مخاطبین و علاقه مندان می باشد.

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 21:08
کد خبر: 7073

https://tavoosebehesht.ir/node/7073

افزودن دیدگاه جدید