بیانیه فعالین فرهنگی و رسانه آران و بیدگل در محکومیت اهانت به ساحت پیامبر رحمت

جمعی از فعالین فرهنگی و رسانه شهرستان آران و بیدگل با صدور بیانیه ای ضمن پیوستن به کمپین عشاق محمد(ص) در آران و بیدگل اعلام انزجار از اعمال تروریستی در همه جای دنیا و توهین به ساحت مقدس پیامبر رحمت (ص) را محکوم کردند.

جمعی از فعالین فرهنگی و رسانه شهرستان آران و بیدگل با صدور بیانیه ای ضمن پیوستن به کمپین عشاق محمد(ص) در آران و بیدگل اعلام انزجار از اعمال تروریستی در همه جای دنیا و توهین به ساحت مقدس پیامبر رحمت (ص) را محکوم کردند.

متن خبر

طاووس بهشت: جمعی از فعالین فرهنگی و رسانه شهرستان آران و بیدگل با صدور بیانیه ای ضمن پیوستن به کمپین عشاق محمد(ص) در آران و بیدگل اعلام انزجار از اعمال تروریستی در همه جای دنیا و توهین به ساحت مقدس پیامبر رحمت (ص) را محکوم کردند. «یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ» می خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و حال آنکه خدا- گر چه کافران را ناخوش افتد- نور خود را کامل خواهد گردانید./سوره الصف، آیه ۸ این روزها قلب امت اسلامی جریحه دار است. اهانت به ساحت مقدس بهترین و متخلق ترین مخلوق عالم، دل هر انسان آزاده ای را خون کرده است. آنانی که خود با حمله به کشورهای اسلامی و ریختن خون صدها هزار تن زمینه ساز تروریسم شدند و از همین تروریسم برای مقابله با محور مقاومت بهره جستند، امروز به بهانه کشته شدن چند فرد هتاک به ساحت مقدس پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله، در کنار هم برای مقابله با تروریسم اشک تمساح می ریزند! طنز تلخ این خیمه شب بازی جایی است که قاتل کودکان غزه نیز در این میانه حامی انسانیت شده و در نمایش مضحک تروریست های به اصطلاح مخالف تروریسم، شرکت می کند. اهالی رسانه و اصحاب قلم و فرهنگ در شهرستان آران و بیدگل با سلایق و گرایش‌های گوناگون، ضمن ابراز تأسف از حوادث تروریستی روی داده در همه نقاط جهان از جمله پاریس، اقدام مزورانه و تحریک‌آمیز نشریه «شارلی ابدو» در توهین مجدد به ساحت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) را محکوم می‌کنند و از عموم اندیشمندان، روزنامه‌نگاران و دانشگاهیان در ایران، جهان اسلام و گستره گیتی می‌خواهند تا با هوشیاری و زمان‌شناسی، نسبت به محکومیت این اقدامات و تبیین دقیق پشت صحنه آنها اقدام کرده و خطر گسترش افراط‌گرایی را به سهم خود کاهش دهند. این سنت تغییرناپذیر الهی است که دین خدا بر پهنه عالم مستقر خواهد شد و دل‌های هدایت‌پذیر و جان‌های تشنه حقیقت را سیراب خواهد کرد، حتی اگر بدخواهان و عروسک‌های دست‌ساز آنها راه دیگری را طی کنند. اسامی: - پایگاه تحلیلی- خبری خطب شکن - پایگاه اطلاع رسانی طاووس بهشت - پایگاه اطلاع رسانی عباسعلی منصوری نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی - جعفر عربیان(خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و مسوول نمایندگی روزنامه نسل فردا در آران و بیدگل) - مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت شهرستان آران و بیدگل - مؤسسه قرآن و عترت امام زمان(عج) شهرستان آران و بیدگل - هيات امنا مسجد امام زمان (عج) - مجمع القرآن مكتب المهدي (عج) - پايگاه مقاومت بسيج امام رضا (ع) - کانون فرهنگی، هنری امام زمان(ع) - کانون بسیج هنرمندان - کانون بسیج مداحان - کانون بسیج ورزشکاران - بسیج دانشجویی شهرستان آران و بیدگل - بسیج دانش آموزی شهرستان آران و بیدگل - مهدی مولایی - حسین رمضانی - ابوالفضل سربندی - ابوذر محمدی - زهرا صباغ پور - الهه خاکسار - زهره سرمدی - لیلا سادات فاطمی - فاطمه چاقیان - خدیجه عباسپور مقدم - الهام قلیایی - محدثه شاهمیرزایی - امیرحسین میرزایی - سید مهدی طباطبایی - محمد خاکسار - مجتبی کفاش - احسان شکوری - سید مصطفی میرحسینی - سید رضا مدنی - عباس بذرافشان - ابوالفضل یعقوبی - محسن رضوانیان - مهدی صفری - رضا سعیدی - محسن سرکاری - عبدالعظیم خدمتی - محمد رمضانی - مهدی حاج حسینی

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 21:09
کد خبر: 7136

https://tavoosebehesht.ir/node/7136

افزودن دیدگاه جدید