نوجوان‌ترین حافظ کل قرآن آران وبیدگل

علی بذرافشان موفق به حفظ کل قرآن کریم شد و عنوان نوجوان‌ترین حافظ کل قرآن کریم شهرستان آران و بیدگل را به خود اختصاص داد.

علی بذرافشان موفق به حفظ کل قرآن کریم شد و عنوان نوجوان‌ترین حافظ کل قرآن کریم شهرستان آران و بیدگل را به خود اختصاص داد.

متن خبر

طاووس بهشت: به گزارش مؤسسه قرآن وعترت امام زمان(عج) علی بذرافشان موفق به حفظ کل قرآن کریم شد و عنوان نوجوان‌ترین حافظ کل قرآن کریم شهرستان آران و بیدگل را با داشتن 15 سال سن به خود اختصاص داد. شیخ مهدی رحمتی مدیر مؤسسه قرآن و عترت امام زمان(عج) با اعلام این خبر افزود: آقای علی بذرافشان متولد 24 تیر 1378 است که فعالیت‌های قرآنی خود را از سن 10 سالگی در مجمع قاریان و حافظان هلال آغاز کرده است که به علت علاقه زیادی که به حفظ قرآن داشت از بین رشته‌های مختلف قرآنی رشته حفظ قرآن را انتخاب کرد.                           رحمتی تصریح کرد: بذرافشان در این زمینه از حافظان و اساتید حفظ قرآن  بهره برد. آن‌چنان که خود ایشان بیان کرده اند 3 جزء اول قرآن را زیر نظر حافظ محترم قرآن آقای ابوالفضل رحیم، از جزء 4 تا 10 را ز یر نظر حافظ محترم قرآن آقای دکتر مجتبی بیابان‌پور و از جزء 11 تا 20 را زیر نظر حافظ محترم آقای دکتر اصفهانیان و از جزء 21 تا آخر قرآن را نیز برای بار دیگر زیر نظر آقای رحیم حفظ نموده است. مدیر مؤسسه قرآن و عترت امام زمان(عج) ادامه داد: علی بذرافشان در حال حاضر در مقطع دوم  دبیرستان در رشته ریاضی فیزیک  با معدل (سال قبل) 19/98 مشغول به تحصیل است و از دانش اموزان آینده‌دار و ممتاز است که ثابت کرده در عین درس‌خوان و ممتاز بودن می‌توان با برنامه ریزی حافظ کل قرآن هم شد. وی به افتخارات کسب شده توسط این حافظ نوجوان اشاره و اظهار کرد: ایشان دارای رتبه‌های ممتاز در مسابقات مختلف قرآنی هم هستند که آخرین آن‌ها رتبه اول مسابقات اوقاف و امور خیریه شهرستان در رشته حفظ کل قرآن در مقطع زیر 16 سال است که چندی پیش توسط مؤسسه قرآن و عترت امام زمان(ع) برگزار شد. شیخ مهدی رحمتی در پایان خاطر نشان کرد: مؤسسه قرآن و عترت امام زمان(عج) ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به این نوجوان قرآنی، از مسولین محترم شهر و مجموعه‌های قرآنی انتظار دارد بنا به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر تجلیل و تکریم قهرمانان قرآنی از این نوجوان عزیز نیز تجلیل شایسته ای انجام شود.

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 21:10
کد خبر: 7264

https://tavoosebehesht.ir/node/7264

افزودن دیدگاه جدید