ميزبانی و برگزاری مسابقات قرآنی اوقاف

سی وهفتمين  دوره مسابقات سراسری قرآن كريم سازمان اوقاف و امور خيريه كشور در حوزه شهرستان آران وبيدگل  به مدت 3 روز در حسينه رضويه عباس آباد آران وبيدگل برگزار شد. 

سی وهفتمين  دوره مسابقات سراسری قرآن كريم سازمان اوقاف و امور خيريه كشور در حوزه شهرستان آران وبيدگل  به مدت 3 روز در حسينه رضويه عباس آباد آران وبيدگل برگزار شد. 

متن خبر

طاووس بهشت: سی وهفتمین دوره مسابقات سراسری قران کریم در رشته های حفظ قرائت و ترتیل قرآن کریم ونوزدهمین دوره مسابقات اذان – ابتهال – دعا خوانی و....برگزار شد. این مسابقات در دو مقطع سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال در دوبخش خواهران وبرادران به صورت مجزا بر گزار شد. این مسابقات قرآنی که به مسابقات اوقاف و امور خیریه مشهور است یکی از معتبرترین مسابقات قرآنی در سطح کشور است که از مرحله شهرستانی آغاز  تا مرحله بین المللی ادامه دارد . مرحله شهرستانی این مسابقات امسال نیز همچون سال های گذشته والبته با تغییراتی در سطح شهر آران وبیدگل  برگزار شد. به گفته شیخ مهدی رحمتی مدیر مسوول موسسه قرآن وعترت امام زمان(عج) مسولیت اجرایی  مسابقات امسال  از طرف اداره اوقاف و امور خیریه به این موسسه واگذار شد. وی برگزاری مسابقات را در حسینیه رضویه عباس آباد به جای کانون شهیدعربیان -پخش کلیپ های صوتی وتصویری از امام و مقام معظم رهبری در موضوع قرآن کریم  در حین برگزاری مسابقات و تصویر برداری برنامه اجرایی همه متسابقین در بخش برادران را از جمله تغییرات قابل ذکر مسابقات امسال دانست که توانست رضایت شرک کنندگان در این مسابقات را  تا حد زیادی  جلب کند. وی ضمن تشکر از اداره اوقاف و امور خیریه به خاطر اعتمادی که به موسسه قرآن وعترت امام زمان(عج) داشتند از هیات علی بن موسی الرضا(ع) عباس آباد- مسجد وکانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) و پایگاه بسیج امام رضا(ع) که در برگزاری هر چه بهتر این مسابقات همکاری بی شائبه ای داشتند تقدیر و تشکر کرد لازم به ذکر است این مسابقات این هفته نیز در بخش سفید شهر و بخش ابوزید اباد ادامه خواهد یافت و نتایج مسابقات همزمان با هفته وقف با برگزاری مراسمی اعلام و به برندگان جوایز ارزنده ای از طرف ادره اوقاف وامور خیریه شهرستان تقدیم خواهد شد. گزارش تصویری مراسم را اینجا ببینید.       

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 21:11
کد خبر: 7322

https://tavoosebehesht.ir/node/7322

افزودن دیدگاه جدید