شعار منجی خواهی در پیچ تاریخی

با توجه به رویداد های اخیر در سطح جهان و واکنش های ملت ها به این وقایع می توان بهتر به راز همگرایی در نظام مهدوی پی برد. بشر در این پیچ حساس باید با این بلوغ برسد که راه حل  درد هایش آمدن آن منجی است.

با توجه به رویداد های اخیر در سطح جهان و واکنش های ملت ها به این وقایع می توان بهتر به راز همگرایی در نظام مهدوی پی برد. بشر در این پیچ حساس باید با این بلوغ برسد که راه حل  درد هایش آمدن آن منجی است.

متن خبر

يادداشتی از: محمد رسول نجاتی آرانی     همگرایی جهانی در حکومت مهدوی شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که با ظهور حضرت مهدی موعود(عج) چگونه انسان ها از دیگر ادیان در مقابل ایشان خاضع شده و دعوت جهانی آن حضرت را لبیک می گویند در حالی که ایشان به اسلام راستین دعوت می کند و بسیاری از انسان ها مسیحی یا یهودی و یا پیرو دیگر ادیان الهی یا غیر الهی هستند. علت موفقیت آن حضرت در ایجاد یک همگرایی وسیع جهانی با این میزان زیاد تعارضات چیست؟ چگونه مردم عالم با وجود اختلافات عقیدتی، سیاسی و اجتماعی همگی زیر یک پرچم گردهم می آیند؟ جواب هایی که تا کنون خود را با آن قانع می کردیم 1- ولایت معنوی و الهی حضرت(عج) که با تکیه بر آن قلب ها نسبت به ایشان خاضع و خاشع می گردد. 2- اینکه با ظهور آن حضرت، مسیح(ع) نیز از آسمان به زمین می آید و به دنبال آن به خود می قبولاندیم که با آمدن مسیح(ع) پیروان مسیح رو به سوی حضرت می آورند، و یا یهودیان آن حضرت را موسی(ع) می پندارند و به سوی ایشان می شتابند. ما منکر ولایت معنوی آن حضرت و نیز روایاتی که به این حوادث اشاره دارد نیستیم اما فهم این مسائل برای پیروانی که محضر آن بزرگوران را درک نکرده اند و نیز برای معتقدان به دیگر ادیان الهی و غیر الهی چگونه خواهد بود؟ منجی خواهی شعار پنهان در حمایت از غزه امروز و در حمله وحشیانه صهیونیست ها به نوار غزه شاهد موج عظیم و پر خروش ملت های آزاده هستیم که خیابان های شهر های بزرگ کشورهای مختلف را درنوردیده است، از نیویرک و لندن تا بروکسل و کاراکاس و... چه چیز باعث این خروش سراسری در خیابان ها و در عین حال حرکت های آزادی خواهانه و عدالت جویانه در شبکه های اجتماعی فضای مجازی شده است. در حالی که انتظار این می رود که کشورهای اسلامی و عربی باشند که واکنش های شدیدی از خود بروز دهند این غیر مسلمانان هستند که سنگ غزه را به سینه می زنند.   بعید نیست که آنان بیشتر از مسلمین جویای مهدی موعود(عج) باشند آنها امروز در شعار حمایت از غزه ندای منجی خواهی و عدالت گستری آن منجی را فریاد می زنند، اینک در سکوت سران کشورها و نهادهای بین المللی و به ظاهر مسلمانانی که چیزی جز جنایت در زیر نام "الدوله الاسلامیه، الخلافه الراشده" نمی فهمند، و در حالی که از مزوران خود را خادم حرمین شریفین می نامند، این ملت های آزاده جهان اعم از مسلمان ،مسیحی، یهودی و سایر ادیان الهی و غیر الهی در سرار جهان به پا خاسته اند و جویای منجی اند. نتیجه اکنون و در نقطه ای که به فرموده رهبری ما به "پیچ تاریخی" رسیده ایم، و با توجه به رویداد های اخیر در سطح جهان و واکنش های ملت ها به این وقایع می توان بهتر به راز همگرایی در نظام مهدوی پی برد بشر در این پیچ حساس باید با این بلوغ برسد که راه حل  درد هایش آمدن آن منجی است، راز آن همگرایی مهدوی  منجی خواهی و عدالت است که اکنون انسانیت از فقدان آن رنج می برد.

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 21:14
کد خبر: 7668

https://tavoosebehesht.ir/node/7668

افزودن دیدگاه جدید