فراخوان مردمی پوستر"سرطان مصرف"

با توجه به اهمیت مسأله «فرهنگ اقتصادی» و تأثیر آن بر سرنوشت مادی و معنوی کشور، نهضت مردمی پوستر انقلاب بر معضل «مصرف‌زدگی» به‌عنوان یکی از نقاط پرآسیب سبک زندگی جامعه ایران تکیه می‌کند.

با توجه به اهمیت مسأله «فرهنگ اقتصادی» و تأثیر آن بر سرنوشت مادی و معنوی کشور، نهضت مردمی پوستر انقلاب بر معضل «مصرف‌زدگی» به‌عنوان یکی از نقاط پرآسیب سبک زندگی جامعه ایران تکیه می‌کند.

متن خبر

طاووس بهشت: فراخوان مردمی تولید پوستر «سرطان مصرف» منتشر شد، در متن این فراخوان آمده‌است: اگر فرهنگ درست نشود، اقتصاد هم درست نخواهد شد/ شعار امسال شعار زندگی و همیشۀ ماست.     (مقام معظم رهبری) در امتداد مسیر خطیر دهه‌ی پیشرفت و عدالت، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، امسال را به نام «فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری کرده و اهالی فرهنگ را به ادای وظیفه در مسیر این شعار جامع و زندگی‌بخش فراخوانده‌اند. بر همین اساس، با توجه به اهمیت مسألۀ «فرهنگ اقتصادی» و تأثیر آن بر سرنوشت مادی و معنوی کشور، نهضت مردمی پوستر انقلاب قصد دارد بر معضل «مصرف‌زدگی» به‌عنوان یکی از نقاط پرآسیب سبک زندگی جامعه ایران تکیه نماید. لذا از ایده‌پردازان و طراحان گرافیک دعوت می شود در جهت تولید محتوا و پوستر، تلاش خالصانه‌ی خود را مبذول دارند. موضوعات: - مصرف زدگی علیه استقلال - رتبه بالای جهانی در مسابقه مصرف‌زدگی - مصرف‌زدگی ما، کمک به اقتصاد بیگانه - مصرف برای تسکین ناآرامی های درونی و خلاءهای شخصیتی - بازی در پازل کمپانی‌های تولیدی - رسانه ملی و پمپاژ مصرف‌زدگی - سازمان‌های دولتی، سرمشق مصرف عمومی - راهکارهای عملی قناعت در زندگی - پرداخت به مصادیق عینی مانند مجالس عروسی، ترحیم، مهمانی ها، افطاری ها، خرید اتومبیل و موبایل و لباس، ... ملاحظات محتوایی محتوای پیشنهادی از طرف همسنگران می تواند ناظر به منابع قرآنی، روایی و سیره، فرمایشات و سیره‌ی امام راحل، فرمایشات رهبری، ادبیات فارسی و ... باشد. در صورت عدم امکان استخراج محتواهای موردنظر، آدرس منبع یا منابع موردنظر نیز می تواند به سایر  همسنگران و فعالان کمک نماید. محتواهای تولیدی به مرور در سایت قرار داده می شود و کلیه‌ی علاقمندان می توانند با مراجعه‌ی مستمر به سایت از این منابع بهره ببرند. بدیهی است محتواهای تولیدی علاوه بر تولید پوسترهای نهضت، در اختیار سایر فعالان نیز قرار خواهد گرفت و برکاتی فراتر از نهضت خواهد داشت. (مراجعه طراحان به محتواهای تولیدی ضروری است) ملاحظات گرافیکی آثار گرافیکی باید در قالب پوستر و به صورت عمودی تولید شود. در این آثار حداکثر استفاده از زبان بصری لازم بوده و باید از قالب های تکراری یا کپی برداری شده پرهیز گردد. پس از تایید آثار، طراح موظف است سایر محصولات از قبیل فایل چاپی بنر، کاغذ دیواری و کادر مربع جهت جوامع مجازی را بازطراحی و ارسال نماید. ابعاد هر اثر باید 280×200 سانتی متر و با رزولوشن 72 و با فرمت jpg  و مود RGB ارائه گردد. همچنین ابعاد بنر 300×500 سانتی متر افقی و با رزولوشن 40 و با فرمت jpg  و مود RGB ارائه گردد. محصولات در صورت رسیدن آثار به حدّ نصاب کیفی و کمّی علاوه بر ارائه‌ی آن در سایت نهضت جهت استفاده‌ی عموم مردم و اطلاع رسانی به کلیه‌ی مرتبطین درسطح کشور، در قالب‌های زیر ارائه و استفاده خواهد شد: - اکران نمایشگاهی در شهرهای مختلف کشور - تهیه نرم افزار و توزیع در شبکه‌ی مردمی کشوری.  و... ارسال لطفا آثار محتوایی و گرافیکی خود را به ایمیل postermovement.com@gmail.com ارسال نمایید. همچنین می توانید با گرفتن صفحه شخصی در سایت  www.postermovement.ir  این آثار را از ابتدا در اختیار سایر همسنگران قرار دهید. تقویم - بارگذاری اولین مجموعه پوستر در سایت:اول ماه مبارک رمضان. - پایان مهلت ارسال آثار:پایان مرداد ماه. - نمایشگاه‌های کشوری تا پایان سال به صورت دوره‌ای برگزار خواهد شد.  ولا توفیق الا بالله العلی العظیم

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 21:17
کد خبر: 7928

https://tavoosebehesht.ir/node/7928

افزودن دیدگاه جدید