کتابی که نویسنده نذر حضرت ابوالفضل(ع) کرد

در این کتاب پیروی از منش و مکتب فکری ایشان به عنوان یکی از راه های درمان و نجات بشری و رهایی از دلبستگی ها و شیفتگی های دنیایی -که در جامعه کنونی ما موج می زند و سرانجامی جز پوچی ندارد- بیان می شود.

در این کتاب پیروی از منش و مکتب فکری ایشان به عنوان یکی از راه های درمان و نجات بشری و رهایی از دلبستگی ها و شیفتگی های دنیایی -که در جامعه کنونی ما موج می زند و سرانجامی جز پوچی ندارد- بیان می شود.

متن خبر

طاووس بهشت: حجت الاسلام و المسلمین خدامیان -پایه گذار کتب اندیشه سبز-  آخرین کتاب خود با عنوان "تشنه تر از آب" را وقف حضرت عباس(ع) نمودند. در این کتاب به ابعاد شخصیتِ وجودی حضرت ابوالفضل(ع) به دور از فضای  مکاشفه و خواب پرداخته است.   ایشان در مصاحبه ای با یکی از کاربران فعال شبکه اجتماعی نت ایران، به معرفی کتاب تشنه تر از آب پرداخته است. حجت الاسلام خدامیان در کتاب خود (تشنه تر از آب) حضرت ابوالفضل (ع) را بعنوان عصاره ی یک انسان کامل معرفی می کند.  در این کتاب پیروی از منش و مکتب فکری ایشان به عنوان یکی از راه های درمان و نجات بشری و رهایی از دلبستگی ها و شیفتگی های دنیایی -که در جامعه کنونی ما موج می زند و سرانجامی جز پوچی ندارد- بیان می شود.   وی با تحقیق و مطالعه فراوان و جمع آوری مستندات تاریخی معتبر از زوایا و ابعاد مختلف؛ با معرفی نهر علقمه و نقش ایرانیان در واقعه ی کربلا در این اثر، حضرت ابوالفضل (ع) را به عنوان شاه راه تاریخ معرفی می نماید.   آن چیزی که امروز جامعه ما را تهدید می کند،  اهمیت دنیا گرایی است. وی با اشاره به یکی از فرازهای واقعه ی کربلا و نقش دنیا گرایی در شهادت امام حسین (ع) به دست سپاهیان کفر اشاره می کند.   حضرت علمدار(ع) پیروی از مکتب الهی کرد همانطور که ابراهیم تسلیم امر الهی بود. من و شما باید از اسماعیل های زندگی بگذریم تا بتوانیم ابوالفضلی (ع) زندگی کنیم.   به منظور دانلود کتاب تشنه تر از آب روی تصویر کتاب کلیک نمایید امروز ما باید با تأمل در زندگی های شخصی خودمان، اسماعیل های دنیوی که مانع پذیرش امر الهی می شود را بشناسیم و با قربانی کردن آنها در راه الهی تسلیم امر خداوند و قطع کردن هر آنچه ما را از خدواند دور می کند شویم.

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 21:18
کد خبر: 7973

https://tavoosebehesht.ir/node/7973

افزودن دیدگاه جدید