كتاب سبک زندگی به روایت انقلاب اسلامی

کتاب «سبک زندگی به روایت انقلاب اسلامی» نوشته دکتر محمدصادق کوشکی، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران از سوی دفتر نشر معارف منتشر شد و در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می شود.

کتاب «سبک زندگی به روایت انقلاب اسلامی» نوشته دکتر محمدصادق کوشکی، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران از سوی دفتر نشر معارف منتشر شد و در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می شود.

متن خبر

طاوس بهشت:کتاب «سبک زندگی به روایت انقلاب اسلامی» نوشته دکتر محمدصادق کوشکی، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران از سوی دفتر نشر معارف منتشر شد و در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می شود. کتاب «سبک زندگی به روایت انقلاب اسلامی» می‏کوشد الگویی برای زندگی فردی و اجتماعی از آموزه‏های انقلاب اسلامی استخراج کند. در این کتاب به این پرسش که «آیا انقلاب اسلامی به عنوان یک تفکر جامع درباره شیوه و سبک زندگی دیدگاه خاصی دارد؟» پاسخ داده وبا بررسی ضرورت این دیدگاه، مصادیق کاربردی آن نیز تبیین شود. این کتاب به دلیل آن که درباره سبک زندگی سخن می‏گوید، اثری اجتماعی و به لحاظ تبیین دیدگاه سیاسی انقلاب اسلامی درباره شیوهزندگی، اثری سیاسی است و اغلب مخاطبان آن را طیف دانشگاهی، حوزویان و محققانی تشکیل می‏دهند که دغدغه خاصی درباره سبکزندگی مکتب انقلاب اسلامی دارند. در این اثر تلاش شده تا ضرورت ارائه سبک زندگی از جانب تفکر انقلاب اسلامی، اثبات شده و «سبک زندگی جهادی» به عنوان مصداق آنمعرفی گردد. دکتر محمدصادق کوشکی در توضیحی درباره این کتاب می‏گوید: در واقع این کتاب تلاشی است برای تبیین این نکته که انقلاب اسلامی به عنوان یک تفکر در دنیای امروز پیشنهادهایی برای دنیای بهتر دارد و این تفکر قطعاً راهکار‌هایی برای سبک و شیوه زندگی دارد. خواننده این کتاب با مطالعه مطالب در ابتدا با مبانی سبک زندگی به روایت انقلاب اسلامی و در پی آن با مصادیق و الگوهای این سبک زندگی آشنا خواهد شد. عضو هیأت علمی دانشگاه تهران اظهار می‏کند: در این کتاب علاوه به پرداختن به این نکته که لزوم پرداختن به سبک زندگی مطلوب انقلاب اسلامی چیست، دو الگوی موفق در سبک زندگی معرفی شده است که در قالب سبک زندگی جهادی تعریف می‌شود. این دو مصداق یکی مربوط می‌شود به سبک زندگی در سال‌های دفاع مقدس و دیگری سبک زندگی که در ارتباط با حرکت‌های جهادی بعدی تعریف می‌شود. چاپ اول کتاب «سبک زندگی به روایت انقلاب اسلامی»، در ۱۱۲ صفحه، قطع رقعی، تیراژ ۲۰۰۰ نسخه و قیمت ۳۰۰۰ تومان به جامعه فرهنگی و علمی عرضه شده است. دفتر نشر معارف پیش از این، از این پژوهشگر و استاد دانشگاه کتابهای «هویت و الگو» و «به سوی سبک زندگی دینی: دفتر اول: انتخاب همسر» را منتشر کرده است که با استقبال مخاطبان مواجه شده است. برای تهیه کتاب‏های سه گانه دکتر کوشکی از طریق سایت پاتوق کتاب: ketabroom.ir یا فروشگاههای پاتوق کتاب تهران (تلفن ۸۸۹۱۱۲۱۲)، دفتر مرکزی نشر معارف قم (۰۲۵۳۷۷۴۰۰۰۴) پاتوق کتاب قم (تلفن ۳۷۷۳۵۴۵۱)، پاتوق کتاب شیراز (تلفن ۰۷۱۱۲۳۴۴۶۱۵)، پاتوق کتاب مشهد (تلفن ۰۵۱۱۲۲۲۰۱۱۹)، پاتوق کتاب کرمانشاه(تلفن ۰۸۳۱۷۲۳۸۴۱۱)، پاتوق کتاب کرمان (تلفن ۰۳۴۱۲۲۳۱۴۶۶)، پاتوق کتاب تبریز (تلفن ۰۴۱۱۵۵۷۶۰۰۰) و پاتوق کتاب رشت (تلفن ۰۱۳۱۳۲۲۰۶۹۷) و دیگر مراکز توزیع محصولات فرهنگی اقدام کنید.

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 21:19
کد خبر: 8129

https://tavoosebehesht.ir/node/8129

افزودن دیدگاه جدید